Site Overlay

Els hashtags segueixen sent rellevants a LinkedIn al 2024?

La introducció dels hashtags a LinkedIn el 2018 va marcar un canvi significatiu a la dinàmica de la plataforma de xarxes socials professional. Des de llavors, els usuaris han estat debatent la utilitat real d’aquests marcadors a les seves publicacions.

Tot i que els algorismes actuals són capaços de detectar paraules clau en els textos, sorgeix la pregunta: els hashtags encara proporcionen un valor tangible un cop es consideren tots els aspectes?

És cert que els algorismes han evolucionat per identificar les paraules clau dins de les publicacions, fent que els hashtags siguin potencialment menys crucials del que van ser en els seus primers dies. Els indicadors rellevants per a la cerca i la segmentació de l’audiència ja estan presents en el cos de les publicacions, la qual cosa planteja la qüestió de si realment és necessari utilitzar hashtags per garantir que les teves publicacions arribin a les persones adequades.

Tot i això, LinkedIn segueix recolzant la utilitat dels hashtags. La plataforma argumenta que els usuaris poden identificar fàcilment les publicacions rellevants simplement observant els hashtags associats. Davant la abrumadora quantitat de contingut que es genera diàriament, alguns usuaris poden optar per explorar temes específics mitjançant la cerca de hashtags en comptes de llegir cada publicació individualment.

No obstant això, no es tracta simplement d’inundar les teves publicacions amb hashtags al·leatoris i esperar resultats. La clau segueix sent la rellevància. És crucial centrar-se en l’ús de hashtags que estiguin directament relacionats amb el teu nich o sector. Per determinar quins són els més efectius, observar les pàgines líderes a la teva àrea i analitzar els hashtags que utilitzen pot ser una estratègia eficaç.

Al final del dia, tot i que els hashtags ja no són tan vitals com ho van ser en el passat, encara poden oferir utilitat en contextos específics. Les teves publicacions poden guanyar visibilitat a través de paraules clau rellevants i l’associació amb temes específics. No obstant això, potser estiguem presenciant una transició cap a un panorama on els hashtags ja no siguin una eina imprescindible, i la qualitat i rellevància del contingut seran els factors dominants per destacar a LinkedIn.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *