Site Overlay

Estratègies de continguts per a la teva Petita empresa

Estar en el món de les petites empreses pot ser un repte, però res que una estratègia de màrqueting de continguts engrescadissa no pugui solucionar! Aquí tens algunes tàctiques que faran que la teva petita empresa destaque com una estrella del rock a l’escenari digital.

Coneix als teus fans millor que la teva cançó favorita

Abans de llançar-te a l’estrellat del contingut, coneix la teva audiència. Investiga els seus moviments en línia, descobreix el que els agrada i, el més important, el que els treu un somriure. No et preocupis, no necessites contractar un detectiu privat; les xarxes socials i l’anàlisi de dades són els teus amics.

Pla de continguts: la teva gira pel èxit

Tenir un pla editorial és com tenir un setlist ben pensat. Quins temes faran que l’audiència aplauda? Com els organitzaràs perquè la festa no decaigui? Sigues constant, però no tinguis por d’improvisar sobre la marxa.

Trencar amb la rutina

El contingut no ha de ser només blocs avorrits. Fes-ho un espectacle de varietats! Vídeos, memes, gifs, el que sigui que faci que els teus fans vulguin corejar el teu nom. La varietat no només manté les coses emocionants, sinó que també atreu diferents tipus de seguidors.

Contingut atemporal, com la teva Cançó favorita

Crea contingut evergreen, alguna cosa que mai passi de moda. Pensa en això com aquell himne clàssic que sempre sona bé. No només mantindrà als teus fans leials, sinó que també continuarà atraient nous seguidors molt temps després de la data de llançament.

Sigues el Rei o Reina local:

Optimitza el teu contingut per a les cerques locals. Fes que la teva petita empresa sigui la estrella principal a la teva àrea. Que tothom sàpiga que la teva empresa és el lloc on es fa la festa!

Col·laboracions locals

Fes amistat amb altres “rockstars” locals. Col·labora amb influencers de la teva àrea, o empreses que complementin la teva. Què tal un duet a les xarxes socials? No només amplificarà el teu missatge, sinó que també farà que la teva petita empresa sigui part de l’escena local.

Mesura el rendiment: Quants fans tens?

Utilitza eines analítiques per mesurar què està fent saltar als teus fans. Quin contingut els fa moure més? En quines plataformes prefereixen fer el pogo digital? Ajusta els teus acords en consecuència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *